joi, 6 decembrie 2007

o noua strategie...

Din pacate atunci cand am initiat acest blog eram optimist cu timpul meu propriu. Dar lucrurile de acasa nu se potrivesc cu intamplarile vietii. Asa ca a urmat o pauza nepermis de lunga.
Nu voi promite ca voi fi mai silitor, dar cred ca pot incerca.
In viitorul apropiat veti putea afla pe aci vesti noi despre filme, carti pe care personal le astept nerabdator, locuri legate de miscarea sf din ro, persoane interesante, etc.
Si voi lucra dupa 1 ianuarie 2008, cu ajutorul celor interesati, la un proiect drag mie... un club paturica rotunda sf in bucuresti. Cred ca cei pasionati de fenomen pot incerca sa se intalneasca o data pe saptamana. Vor fi destul de multi intr-o capitala de peste 2 milioane de suflete?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Sagy, spunea...

Draga Lucian, iti urez succes cu proiectul tau, nu de alta dar vrem si noi concurenta ;).
Let us know kand ii dati drumul :P.

Anonim spunea...

Lucian pana la urma de paturica SF de la Bucuresti ce se mai alege ca de asta vara vrem si noi sa te vedem si in cursul anului nu numai cele cateva zile pe insula dar vad ca insula se apropie cu pasi repezi si nu se mai face nimica

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

Florin Pîtea spunea...

Salut, Lucian.

Felicitări pentru iniţiativă şi pentru format. (Am cochetat şi eu cu fundalul ăsta de blog cîndva...)

Pe de altă parte, am plăcerea să te anunţ că în sfîrşit am descoperit cum se fac listele de blog-uri şi am inclus "păturica rotundă SF" în lista de onoare de pe "Ţesătorul".

Numai bine şi pe curînd.
Florin Pîtea